Ontdek het onderhoudscontract Alma Solar

U kunt uw preventief onderhoudscontract bestellen. Dankzij het toezicht op afstand zorgen wij voor de dagelijkse monitoring van uw installatie, het beheer van fouten en alarmen en een bevoorrechte technische monitoring.

Hoe kan ik optimaal profiteren van mijn contract?

Bestel tijdens of na uw bestelling, er is geen tijdslimiet om te profiteren van het ALMA SOLAR-onderhoudscontract. Vanuit onze winkel kunt u deze service nu bestellen.

Telefonische technische ondersteuning

Het contract is van kracht zodra u uw omvormer met internet heeft verbonden en uw toegang naar ons technisch team heeft gestuurd. Vanaf dit moment is een technicus toegewijd aan uw installatie en zorgt hij voor een regelmatige controle van uw installatie.

Prijs- transparantie

U betaalt één keer per jaar voor uw onderhoudscontract. 1 maand voor het einde van uw contract nemen wij contact met u op om samen de verlenging van uw contract te valideren. Voor de prijs van € 299 inclusief belasting/jaar kom je niet voor onaangename verrassingen te staan.

Preventief onderhoud

Wij beheren de prestaties van uw installatie op afstand en configureren deze om op termijn de beste prestaties van uw omvormer, accu’s en zonnepanelen te garanderen.

Telefonische technische ondersteuning

U heeft een omvormerstoring, er wordt binnen 48 uur een diagnose gesteld door uw monteur. Als de omvormer vervangen of gewijzigd moet worden, schakelen wij WORKEE in. De tussenkomst ervan is een aanvulling op het onderhoudscontract en afhankelijk van een door u te valideren offerte.

Beheer van uw contract

Het contract wordt toegepast na voltooiing van de installatie. Storingen voorafgaand aan dit contract of gerelateerd aan de installatie kunnen niet worden beheerd. Zodra de ALMA SOLAR-technicus uw onderhoudscontract activeert, definieert hij een conforme staat van uw installatie.
Het onderhoudscontract kan niet worden geactiveerd als uw installatie niet functioneert op het moment van abonnement. Deze service is geen service voor installatiehulp.

Hoe werkt het?

Plaats nu uw bestelling in uw winkelmandje voor het onderhoudsaanbod. Aanbieding enkel voorbehouden voor eindklant.

Een technicus van Alma Solar zal contact met u opnemen om op afstand toegang te krijgen tot uw omvormer. Het is noodzakelijk dat uw omvormer verbonden is met internet (via wifi of ethernetkabel). Vanaf dit moment zal de technicus een status van uw omvormer definiëren. Als de omvormer niet functioneert, zal hij u om reparatie vragen om het onderhoudscontract te activeren. Het contract is alleen actief als uw zonnepaneleninstallatie functioneert. Het onderhoudsrapport is geen service voor installatiehulp.

Na activatie van uw contract heeft u de zekerheid van volledige monitoring op afstand. Wij verzorgen de monitoring en het beheer van alarmen. Bij een defect bieden wij u diverse oplossingen om het probleem op afstand op te lossen.
In het geval dat de storing tussenkomst van een installateur vereist, zullen wij contact opnemen met de WORKEE-installateur om in te grijpen (als WORKEE in uw regio aanwezig is). De tussenkomst is onderworpen aan een offerte die u kunt valideren.

Inloggen

Menu

Jouw winkelwagen

Er zijn geen artikelen meer in uw winkelwagen